La Vie Avec Amusement

水曜日, 8月 18, 2010

生日禮物巡禮

多謝各位,收到好多有心思的禮物:

唔少既skincare產品,應該係提醒我年紀不輕要保養吧b仔的卡片套同電話繩,令到我無續佢個Ami card之後仍然有新貨用。









阿丁的自畫國畫紙扇,好有心機同心思;奶奶的USB同貓屎咖啡,哈,等我沖完扮陳豪咁整句"perfecto!"
沙律割愛送大東於書展親自設計的限量版MUA閃石tee,下次function著吧;不過要手洗好好保養呢。加埋Carol送的向日葵水晶,好有大東的"梵谷與我"feel噢。









Connie的游泳後護髮產品,對一星期游4-5次水的我好有用。








4 Comments:

コメントを投稿

<< Home