La Vie Avec Amusement

火曜日, 9月 28, 2010

要錢定要套?

廣告中,我的新Fujifilm F300EXR相機首批送價值$399的"真皮"皮套

買後等左幾日個套先到貨,結果發現膠盒上印了製造物料為"PU",上網一查,人造皮是也
做開Marketing兼身位消費者既我,打去Fujifilm的Customer Service反映廣告誤導讀者,結果今日CS回覆,批廣告稿時確實疏忽了,提議有兩個方案:

1:唔太介意個套既物料唔係真皮的話,繼續用
2:拿去灣仔的快圖美會代收返富士,等Fujifilm出cheque refund廣告上呢個機套既價值(即$399)。

(我隨口問有無第三個方案,個CS好攪笑咁話:接受佢地誠心既道歉!)

掙扎左好耐,個皮套確實幾型仔,雖然大部份時間我都係用另一個雜誌送機套放入包包中,但偶然去旅行吊響頸上,呢個套好good fit。

$399對原價$2880的相機黎講,係15%discount,又唔係經常用呢個套,回贈幅度幾吸引。

到底要錢定要套?比你揀,你地話呢?

4 Comments:

  • 我唔鍾意個套,寧願自己揀個啱心水嘅.

    By Blogger chris, at 10:06 午後  

  • 要錢, then buy another 相機套 if needed.

    By Blogger Connie, at 11:02 午後  

  • 除非拎上手摸,否則都唔知係真皮還是PU。而且做得唔係差,再買都未必咁FIT啦。只不過係唔憤氣個廣告誤導o者,要回水亦無非想教訓下佢喇。

    By Blogger Christina, at 12:14 午前  

  • Facebook內大部份同事都會揀回水,另有幾個office的同事就話要套,因為個套懷舊得黎襯部機,出面有錢都買唔到。

    等我掙扎多一日。

    By Blogger Gloria, at 10:26 午前  

コメントを投稿

<< Home