La Vie Avec Amusement

火曜日, 12月 28, 2010

有得回樽

聖誕節Charlotte比左兩張近期MilkTop coupon換領香滑北海道牛奶布丁

雖然好好味,但食罷對住個小玻璃瓶發愁:環保箱唔回收玻璃的,留起來又無用,扔掉又對北極苦苦求生的北極熊唔住........

結果打了去MilkTop詢問,原來他們可以回收返廠消毒再用。我寧願帶返去比佢自己心安理得一點。



















其實化妝品牌Cle de Peau同IPSA都有回收自家空瓶的service,雖然唔會再用,但起碼送去另外的設施recycle;我亦都不厭其煩地用完拿回去比佢地。

其實每人做多一步,北極熊就唔駛餓到食自己同類了,點解香港人可以大大聲宣言"我好唔環保架!!"而毫無慚愧兼唔臉紅呢?

9 Comments:

  • 梁小姐,

    第1: 你應該都收到我啲相, 我啲薑餅人都可以個個唔同樣架, 仲大大個, 点解你唔同我訂吖? 我都可以寫個b.字比你架!

    第2: 個樽如果你要老遠地送番去Milk Top, 咁你可以比我, 代價是你久不久就可以有好味既Marinda's 奶凍食啦!

    By Blogger Marinda Cookie, at 5:42 午後  

  • Haha..the agnes b gingerbread man was ad hoc purchase...not planned.

    For MilkTop...I only got 2 with me...if you need them, I can save them for you. Otherwise I can drop them off at Sogo next time I pass by.

    By Blogger Gloria, at 6:42 午後  

  • 前兩日睇到一張相,一個魚翅中轉站地上平放數以百噸計嘅魚翅,睇見就想喊,今日至同老公講起一個問題,我哋收集嘅膠樽係咪全部可以回收再造?定係始終有大部份去咗堆填區?

    By Blogger chris, at 7:03 午後  

  • Hi, Marinda,
    我係gloria朋友..奶奶。
    我都有好多milk top 的樽樽,你會接收嗎?

    By Blogger Christina, at 7:59 午後  

  • Hi 奶奶, 你好呀! 聞名以久啦!終於有關會同你對話....哈哈哈!

    好吖, 如果你放係到無用的話, 請轉送比我吧, 我會好好利用它們的。為表謝意,你想要2樽牛奶布丁還是1樽pesto?我似唔似以前啲收買佬呀?哈哈哈 ^_^

    By Blogger Marinda Cookie, at 9:20 午前  

  • 我今晚反正要去Sogo,可以先去奶奶度pick up,Marinda,或者我約你響將軍澳站吧,但當然是過兩日啦。

    By Blogger Gloria, at 11:31 午前  

  • Okay, ^_< Thanks.

    By Blogger Marinda Cookie, at 12:20 午後  

  • Hi, Marinda, 你會接收樽樽真好,唔駛客氣喇. 好耐以前試過你o既 Opera,非常好味....o甘1樽pesto啦, 成交!多謝先.
    Gloria, 到o左銅鑼灣call我啦, 唔該晒.

    By Blogger Christina, at 1:02 午後  

  • 奶奶,我應該10pm左右經過,到你樓下call你吧。

    By Blogger Gloria, at 1:46 午後  

コメントを投稿

<< Home