La Vie Avec Amusement

金曜日, 9月 16, 2011

圍村$68小菜

9月廖太聚會慶祝大眾奶奶生日,有點新意去灣仔大榮華食傳統圍村菜。到步時老版韜韜正坐響隔離!!沙律收工趕到來時我們已經開筷,所以無入鏡。































榮華的懷舊圍村菜,很多都是均一價$68:圍頭五味雞(1隻),南乳燒雞(半隻),淮山雞茸魚肚羹,雞蛋焗魚腸,咸水檸蒸烏頭一條,圍村煎蜆肉餅,燒汁家鄉炸釀茄子
































南乳生炒蓮藕片,家鄉蒸芋泥,金菰扒鮮腐竹,鮮魷馬蹄剁蒸肉餅,奶皇馬拉糕(4件); 那碟藕片初頭來的只有半碟,我們投訴比經理時,初初佢唔打算理我地,後來大家齊聲話po上blog謂"點解大家都係$68,蓮藕竟然會貴過雞?"佢先幫我地拿回廚房"加碼"! 
 
唯一一碟唔係$68的海鮮扒魚鰾($90),和很美味但極罪惡的豬油撈飯(缽仔飯DIY撈頭抽及豬油),送的甜品:麥米粥