La Vie Avec Amusement

火曜日, 6月 19, 2012

愛心湯水

止痛藥唔肯食,好彩尋晚那隻消炎止痛的Petcam食晒;今日烏烏比較精神,但始終兩手及頸有少少震,所以下午早放了再帶他到西貢揾Dr. Mike
唔駛再照X-ray,因為係軟骨壓住神經線問題;唔會照MRI,因為在脊骨動刀風險大。食多一個星期Petcam加muscle relaxant Diazepam 2mg,再回去復診減dose。

呢兩日個死仔唔多肯飲水,梁師奶煲咗愛心湯水紅蘿蔔煲去皮雞胸,佢就拿拿聲飲晒!
最吹漲喺梁師奶話昨日急起上嚟用了內地雞胸,怕有荷爾蒙;轉用有機雞煲比佢飲,內地荷爾蒙雞胸我哋食!

1 Comments:

  • 烏烏很反覆,食了消炎藥好了點,但今朝凌晨又痛醒哀鳴,到而家都唔想人掂佢。一陣梁師奶都要再帶他見Dr. Mike,真的很無奈。

    我們有甚麼可以為他做?

    By Blogger Gloria, at 8:49 午前  

コメントを投稿

<< Home