La Vie Avec Amusement

月曜日, 9月 19, 2005



人字拖

飯後約左朋友去Fashion Island Starbucks, Carmen好耐都未到,一問之下原來個衰婆比人躋斷左對人字拖既帶,一行就會甩鞋。一個人企左係不遠既HSBC望住Starbucks惆悵中。我唯有死去附近惠康買對低能紛紅膠拖比佢定住。排餐死之後點知細得滯穿唔落.............(邊有女人隻腳咁大架!)

一路攙扶佢捱到Starbucks, 都成30分鐘之後既事。另一好友Annie要係sogo後面d鞋舖走左兩轉至買到對女裝拖比佢。

好一個中秋節,又唔係農曆年,成晚玩買鞋。

不過好彩最尾係7-eleven門口抬頭望到個月光,再加埋Starbucks既Coffee Mooncakes, 都算賞左月啦。

5 Comments:

  • 唉, 真係黑仔到呢...
    話說我去到呢個恒隆大廈下面閒匯豐想飛快入去羅錢,說時遲那是快,比人踩到應對人字拖,因為我個人已經成各身偏向左右邊的匯豐銀行門口,所以係完全无準備之下,成隻拖飛左出去成丈遠, 今晚條街燈火通明,成條街的人望住我,我總要扮鎮定敢死去遠處羅返隻死人爛鬼拖!!!真係想揾隆捐....根本行都行吾到...唯有立即打比Gloria地來救我....巨見到我已經笑左出來,唯有扶住我行左段路跟住去惠康買對拖鞋比我,等左好奈都吾見巨返來,我開始擔心巨揾吾揾到鞋買....格左鎮,終於見到巨,點知.....巨買左對幾得人驚的粉紅拖,我同巨相對望,係甘笑,再試買對鞋,我直頭笑到跪係度甘制..因為對鞋太細了,成半隻腳凸左出來....放棄...唯有一拐一拐甘行去兜巴星度....入到ANNIE又猛笑,我自己都失控地笑各不停....輪到ANNIE幫我去附近買鞋,終於買左對高爭的人字膠拖返來,頂, SIZE又吾岩,ANNIE又死死地去幫我換大些返來....今次終於著到了.......以為已經衰完....返到家除鞋一睇....唉....有各後爭又甩左哦....你地話阿,有无甘抵死過阿...今個中秋真玩野!!我直頭无野講羅......

    By Blogger 阿二, at 1:58 午前  

  • 其實.....
    我都係著7-8號鞋嘖嘛...
    甘你買左對基本上應該連6號都無既拖鞋,
    甘....吾怪得我羅....
    我已經笑到自己胃痛....嘿...

    By Blogger 阿二, at 2:24 午前  

  • 文文,妳真係好鬼攪笑呀~~~~~

    By Blogger vanannie, at 2:29 午前  

  • 我覺得加埋d相好笑d。個衰婆幾無奈呀。

    By Blogger Gloria, at 2:36 午前  

  • 你D地journal好攪笑呀!!!!!!!

    By Blogger Salad, at 12:52 午後  

コメントを投稿

<< Home