La Vie Avec Amusement

土曜日, 9月 17, 2005



Flight 93

尋晚錄左明珠台911既documentary "The Flight that Fought Back", 係美國跟據當日呢班機乘客家屬同電話通話記錄,推算當日呢40多人點樣divert班機撞落Pennsylvania郊區,大大減低civilian casualty既英勇事績。

2001年9月11日我同公司Vice President & Asia Pac GMs 係鯉魚門食海鮮。好友Gigi打電話黎話CNN播有一飛機撞落World Trade,我以為聽錯。大家靜左成分鐘,大老細David Giffin至打比美國既老婆問情況。初初以為係私人小型飛機既意外。

坐車送佢地返酒店途中Gigi再打黎話係民航機,而且Pentagon也撞了。

我:Where is Pentagon?!
Singapore GM: National Defence
我:Holy...Oh my...(silence)

後來係一個泰國既business conference再見到Giffin, 佢仲講笑咁話上次同我食飯就係911,真係唔想再同我食喎。

A night to remember.

3 Comments:

  • 911 happened on my day off. I woke up early by the news on CNN. It was the day that I went to pick up my new Jetta. Thank god I am off that day, cuz, it also interrupted downtown Toronto. People working in those towers like TD's and so on wanted to get out early!

    By Blogger Salad, at 9:59 午前  

  • 我都有睇返,
    仍然係震撼!!
    重溫當日撞擊的場面....
    再加上各事件重演,
    有好多感覺湧上來....
    人生.....似乎真係吾係自己可以控制的!!!

    By Blogger 阿二, at 2:21 午前  

  • 最慘係佢地有d一路同家人講電話,一路好似交帶身後事咁。

    By Blogger Gloria, at 2:39 午前  

コメントを投稿

<< Home