La Vie Avec Amusement

日曜日, 10月 09, 2005

收到成績報告

因為Daddy既關係,係「重返校園計劃」助學左8個廣西既小學生。係郵箱收到2004/2005下學期既成績報告,屈指一算,都第4個年頭喇。

當初老豆係加拿大睇無線既唔知「星期檔案」,見到廣西山區d小朋友為左讀書,日日要行好遠路去返學,大為感動。吩咐我代佢助學。但最攪野係唔記得個慈善團體既名。攪到我要打電話比無記既sales去問製作部至搵到。

每年都會寄d成績表,相片同手畫既公仔黎。不過唔知是否巧合,8個都係男生。相信同重男輕女有關。呢樣我就唔係咁鍾意。有兩個已經小六,明年一定要指明要d女生先。

有興趣既,可去:http://w3.hkcc.org.hk/bts/020.asp

4 Comments:

  • 你爸爸好有善心呀! 如過你指明要助個女生,咁係咪o係8個之中換一個呀?定係你要助多一個?

    By Blogger Christina, at 12:52 午前  

  • 有兩個今年讀小六,所以明年都反正要換兩個新生。我想指明要女生。

    By Blogger Gloria, at 6:34 午前  

  • 係囉,唔好重男輕女呀。

    By Blogger Christina, at 8:16 午後  

  • 宣明會!
    其實你可以指定領養小朋友所屬地方,
    我之前就係指定中國大陸的,
    其他國家吾養,自己人都未有得食,
    都費事比錢第各地方拉,係哇

    By Blogger 阿二, at 12:09 午前  

コメントを投稿

<< Home