La Vie Avec Amusement

木曜日, 10月 06, 2005

開會開會開會.......N次方

唔同既vendors, 唔同既projects, 唔同既細節,但一樣趕既deadline。我由一個marketing manager 再一步進化(定係退化?)變成一個集marketing, admin, clerk, courier於一身既超級大打雜。 由floor plan, 保安系統,電話光纖,報價,到pantry 有無sink盤都要理埋。一朝坐低對住dE-mails都唔知覆邊個先。長覆長有。

下午只係"兼職"同agency開會討論2006 Media Plan。呢瓣我比較有信心,而且同Maxus條team夾左咁多年,一早建立左默契。Explore吓D唔同媒體落廣告既效益,我覺得好好玩。起碼我終於都有返d做番自己既感覺。

呢幾年既Q4都唔知係唔係受咀咒,一定有d野發生而會另我好唔得閒。往好方面諗,都睇怕無幾多個同行有我睇既scope咁大囉,由最大條數到最瑣碎既野都關我事。勁!!

1 Comments:

  • 你真係做o左眾人阿四喇!!不過,你第日咪可以瓣瓣都掂囉。

    By Blogger Christina, at 1:29 午前  

コメントを投稿

<< Home