La Vie Avec Amusement

日曜日, 10月 02, 2005

深圳 Starbucks Tumbler

同朋友一家係東港城食完飯後,又出左去同Annie & 奶奶喺Fashion Island間Starbucks打躉。Annie 幫我喺深圳Starbucks買左隻tumbler比我。

哈,我既tumbler collection真係越黎越堅:六本木山,東京櫻花,札幌,大板,台北,上海,蘇州,北京,深圳......

每朝去買咖啡時d服務生都對我今日拿邊隻杯都研究一番。我d朋友知我儲世界各城市既tumblers後,但凡去外地都會幫我買。

期待奶奶隻北海道秋葉版。

3 Comments:

コメントを投稿

<< Home