La Vie Avec Amusement

火曜日, 9月 27, 2005

Annual Conference

一直講緊去泰國,只係唔知曼谷定布吉;估唔到放完假一返去秘書Debbie索到料竟然改左去中山!!!!!!!! 仲要係12月29或30去。(雖然我仲有中國visa, 但d同事都有排等我過關囉)之後成200幾人落晒黎香港去迪士尼..........所以世事既野,真係估佢唔到。前年佢地已經係番禺+香港架啦,仲以為唔會咁快又黎添。睇怕今年大除夕同新年都好有機會同d大陸同事一齊過囉,唉...........(樹葉都落!)

不過都好,除左中山開會2日一夜外,佢地落到黎,我起碼可以返屋企訓。反正泰國我都唔好。去到迪士尼,咪駛指意我會排成個幾鐘去玩d細個都玩過晒既野。同Kenny已經約定,12點就神不知,鬼不覺地閃出黎。YEAH.......v(^o^)v

睇到呢個po既相關人仕,一係就跟我地閃,否則都唔好爆響口呀。違者「家法」侍候,哇哈哈!!!!

1 Comments:

コメントを投稿

<< Home