La Vie Avec Amusement

土曜日, 9月 24, 2005

百事見面會













剛剛回來。

以往經驗話我知,呢d要企既function,唔好迫咁前反而仲睇得清楚。所以我地寧願係後面,舒舒服服咁睇完場show。

由8:30pm玩到10pm,開頭言生坐單車出場,剛好係我正前面,所以可以近距離見到佢既38D(慘! 有d色迷迷添....)。阿V當然都好正,但有言生在場,sorry啦,我對眼只可以不收控制咁成晚跟住佢。共玩左3個遊戲;最頂引既一個係阿V被罰飲一大杯廿四味,抽左個fans上台陪佢飲.....哇哇哇...同一隻杯喎,如果係言生既口水尾,莫講話半杯廿四味,1L 我都肯飲啦!!!!!













出黎再同d friends去APM食個靚靚甜品至返歸。勁滿足 ^^

好耐無見既honey,依然係咁索。仍在流口水中..........

2 Comments:

コメントを投稿

<< Home