La Vie Avec Amusement

水曜日, 9月 21, 2005

選你所愛,愛你所選

記得以前Tom Hanks係一套電影裡講過,我地每一日都要作好多大大小小既決擇。

好似由每朝行入Starbucks, 望住個水牌揀今日飲邊種咖啡;甚至人生某一些重要決定例如工作,家庭,婚姻........

而每一次當我地有選擇既時候,多少都帶猶疑吧;視乎呢個選擇後果對我地人生既重要性。最唔好既係,選左之後,一遇上多少唔順心,就開始後悔:如果當初選另一條路,會否好些?

每個人,係人生既唔同階段,對事物既看法同喜好都有唔同。所以如果以現在既你,睇返三數年前自己所作既決定,一定會奇怪點解當初會咁揀。但呢個係以當時既你身邊既環境,及自身既智慧所做既選擇。十年後既自己,睇返今日我地所作所為,一樣未必認同。

做人都應該多向前看吧,因為今日所做既每一個決定,都可能帶我地行一條好唔同既路,看截然不同既風景。

選你所愛,愛你所選。