La Vie Avec Amusement

日曜日, 9月 25, 2005

懶洋洋既星期日

落雨,連lunch都懶得落去食(朝早係starbucks食左waffles,應該可以頂到晚飯),寧願留係屋企睇埋電車男大結局。

喜歡一個人住既感覺,返到屋企完全唔駛應酬另一個人;有時心情唔好可以面臭臭都唔會嚇親人。唔鐘意開口又唔駛無啦啦搵野黎講。哈,仲有我d半夜彈起身睇戲同晨咁早funk機既壞習慣,完全唔駛理人感受;會有邊個頂得我住呀 \(^o^)/

唔明點解有d人留係屋企會覺得寂寞,我就好享受呢d唔係人人可以擁有既自由同寧靜。

4 Comments:

  • 哇哈哈,單身萬歲!!

    By Blogger Gloria, at 3:42 午後  

  • 我都中意一個人,
    不過奈何我總未有能力自己買樓,
    所以唯有同阿媽 - 一個同我完全生活習慣吾同的女人住羅...
    不過唯一好處係: 媽媽牌飯同打理家務...
    有媽媽係好既,不過有時巨既無理取鬧及飄忽不定的脾氣...實在好難頂...
    無計,自己阿媽都係甘話.

    By Blogger 阿二, at 9:43 午後  

  • 所以我幾鐘意而家返去陪佢食飯;但又唔駛同住既狀態。

    By Blogger Gloria, at 9:52 午後  

  • 我都中意單身o既感覺~~~哈哈

    By Blogger Salad, at 8:09 午前  

コメントを投稿

<< Home