La Vie Avec Amusement

日曜日, 9月 25, 2005

太極20週年concert

無錯,我今晚同d friends去睇呢7條中坑 (放心,我既口味仍然係d廿零歲180cm以上既國語仔),唔駛錢既話,咪睇下當懷舊囉。成場雖然都坐滿晒,但螢光棒就疏疏落落;同F4 Concert既人人手持兩枝螢光棒加震耳欲聾既氣氛差好遠。

雖然佢地d歌我唔係識太多,但都有唱下人地既歌。老實講,呢幾個中坑都幾夠氣唱架。

嘉賓仲要勁多:譚校長,黃丹儀,Beyond家強同世榮(哇,佢手鼓真係出神入化),Raidas陳德彰,劉以達,陳小春(嘔!!),同學友。學友唱live,真係個個都比下去啦。

因為只有一場,都唱到成11:30pm至散。

留住我吧,留住我好嗎..........

3 Comments:

  • 太極?!
    小的佩服你勇氣可嘉.
    就算係我讀書時我都對呢隊野好麻麻...
    因為真係,無靓仔, 也都無令我好lun的歌...
    抱歉...我講真的,
    喜歡他們的人吾好打我.

    By Blogger 阿二, at 9:46 午後  

  • 所以佢地d歌我都唔多識。加上個陣我係英國;係放假至返香港。識都係hit個一兩首。

    By Blogger Gloria, at 9:54 午後  

  • Thank you for your comments on the concert ah....I so wanted to go too!!!! I envy you~~~~

    By Blogger Salad, at 8:05 午前  

コメントを投稿

<< Home