La Vie Avec Amusement

月曜日, 9月 26, 2005

愛和寵愛

係漫畫"入侵"睇到呢段我覺得都講得幾岩既:

愛和寵愛很相似,不過卻是完全性質不同的感情。可是,那個表現方法...讓我們總是將它們搞混。被愛撫養長大的人,會成為有餘裕去體貼別人的人。可是,比寵愛的人會變得傲慢。

有時我都覺得,呢兩種真係好難分辨;好彩我唔係為人父母,就算我寵愛阿烏烏,佢都唔會變成一隻傲慢既狗掛?!

1 Comments:

  • 哈,係喎。不過佢對米飯班主我阿媽,跟到實一實,簡直超級fans。我阿媽仲縱佢啦。

    By Blogger Gloria, at 10:22 午前  

コメントを投稿

<< Home