La Vie Avec Amusement

水曜日, 9月 28, 2005

燒雞翼,我自細鐘意食.......

放工同班同事去左銅鑼灣St. Paul後面既紀律人員會所燒野食;好耐都無自己拿住支叉燒囉。同余經理慶生係藉口,我地自己想燒就真。除左原本包左既「行」嘢,仲加左香草羊仔骨,海蜆,我同YY貢獻既「永成行」勁多汁魷魚同超彈牙既筲萁灣墨丸........

個會所環境都好乾淨架,仲包2個飲品又有漿料錫紙同牛油一應俱全,地點仲好方便(近我屋企),多謝Daisy姐好介紹。

要點名多謝Damon哥幫我燒左兩次豬腳仔,唔小心跌左一隻燒得靚靚既落地,佢都好好人幫我燒多隻,唔該晒!!好味道,果然係燒雞殺手。

今晚發現Caltrate detail aid既另一個用途係:用黎潑火!!!






5 Comments:

コメントを投稿

<< Home