La Vie Avec Amusement

金曜日, 9月 30, 2005

九寨溝

同好友Gigi & 佢個妹阿菁食lunch。Gigi 剛剛同萬寧幾個同事自由行咁去左九寨溝。哇,影左成千多張相,同d旅遊雜誌一樣咁靚。因為唔係跟旅行團,自己可以選擇行另一條route,睇既風景近好多。雖然d景真係好靚,但要我行山路8個鐘去睇,我咁鍾意行路都未必頂得住。

見到樂山大佛張相,我順口問左句:個佛唔係比人搬左咩?跟住比佢地瘀:個佛係山度鑿出黎架,點搬呀?!但我明明記得好似因為長江起水霸要將個佛分開搬移去另一度地方,唔通記錯?

3 Comments:

  • 吓?咁都得?!人地埃及都搬咗成個神殿走啦。中國話晒亦都係文明古國,咁唔愛惜d古物架。

    By Blogger Gloria, at 11:25 午後  

  • 我姨甥女都去過,佢都話:唔o岩你去o架,阿姨。行到死死o下o架!

    By Blogger Christina, at 3:56 午前  

  • 叫我行東京或臺北8個鐘就得﹐行山就免問啦 。

    By Blogger Salad, at 12:41 午前  

コメントを投稿

<< Home