La Vie Avec Amusement

火曜日, 10月 04, 2005

唱K

放工喺梁師奶度匆匆食d野,陪烏烏玩左一陣,就撲出銅鑼灣信和Neway同Annie唱K。

點解星期一兩條女去唱?因為悶囉。成個下午對住d數字都心不在焉。開住CD入數都集中唔到,反而越來越想唱添。我d即興野,只有Annie或Carmen至頂得我住。

足足唱左4粒鐘,基本上我都無點放低支咪,只用換碟既時間食野。原來我都幾好氣。因為好耐無唱K, 好多都係第一次唱:浮誇,葡萄成熟時,好人,天才與白痴,天之驕女等等........

梁靜茹既中間簡直好似愛情合約既MV咁,滿滿既賀小美同林依晨。














Shall We Talk 國語版原來有提大安公園架,而且個詞同廣東話版好貼近,保留番首歌既神絮。

杜德偉既嫁給我令人諗起Jacqueline 既Email:台北最近有一個男人求婚,包起間戲院,騙女友話去睇戲;一開場就放影佢地由相識一路拍拖既片段。原來周圍d觀眾係雙方親戚,特地黎見證呢次求婚。男人仲請到杜德偉黎唱呢首情歌向女友表白。結果?女方當然喊晒啦。

有無唱葉子嘻嘻,梗有啦。

咁樣唱左一晚,個人都好似無咁鬱悶。

6 Comments:

  • 亞四,妳駛唔駛寫得咁詳細呀,好似唔記得影番張相喎?

    By Blogger vanannie, at 2:40 午前  

  • 差o的唔記得添,今晚多謝o西呀~~~~

    By Blogger vanannie, at 2:42 午前  

  • 阿丁,好少聽你唱歌喎。

    By Blogger Gloria, at 10:21 午後  

  • 喂,下次去日本o個陣唱囉,而家都有可多國語歌o架。阿丁,KADOYA 斜對面有BIG ECHO, 可以唱天光呀!

    By Blogger Christina, at 1:44 午前  

  • 我上次都見到呀,但係日本唱國語歌好似怪怪的。

    By Blogger Gloria, at 3:16 午後  

  • 我都好奈無唱K了,
    你講果些歌呢,幾首我都未唱過,
    真係out到無輪....

    By Blogger 阿二, at 12:26 午前  

コメントを投稿

<< Home