La Vie Avec Amusement

金曜日, 10月 07, 2005

搬屋

一早過去Oxford開生日會;Wyeth終於都宣佈左搬屋。其實我諗好多人都心中有數;見d經理們成日神神秘秘咁開會,又帶contractors度來度去,八九不離十啦。

d紙箱下星期三就到 (哥仔,幫襯唔到你地嗰d$4.4同 $6.6,唔好意思!)又要用d空餘時間去執野喇。好在上年啱啱執過,扔棄左好多野,今次應該無咁大鑊呱。

希望新office工程盡快開工,可以早d搬過去。否則佢地一開始喺Lincoln動工,我地頂得順d噪音都頂唔順d天拿水啦。日日high天,office又開唔到窗,容乜易令智商本來都唔高既我,創歷史新低架?!

下午因為某個衰人既大意,我要徙時間落倉再點一Lot漏網之魚;哼,仲要比人話賺到啦,可以早半個鐘頭收工。

2 Comments:

  • 阿gloria你都話智商唔高,咁我o地係乜呢?唉.......

    By Blogger Christina, at 11:30 午後  

  • 我d蠢野你如果問下我同office既daisy就知啦。成日比人笑架我。

    By Blogger Gloria, at 12:05 午前  

コメントを投稿

<< Home