La Vie Avec Amusement

金曜日, 11月 25, 2005

拙政園

蘇州最大的私人亭園. 400年歴史, 保存得好好. 今次嚟見到轉了黄色的銀杏葉,同轉紅的楓葉. 同加拿大的手掌咁大的楓葉唔同, 呢度小小的縮水版, 好可愛!!
天氣好好呢,無想像中咁冷.

4 Comments:

  • 阿四,印象中你都吾係第一次去呢各地方羅,
    又可以影甘多相既,
    終於比你見到片片紅葉拉...
    雖然細細地,不過都幾有詩意阿~~~

    By Blogger 阿二, at 12:28 午前  

  • 好靚呀,丁丁實好想去睇O下喇~~~

    By Blogger vanannie, at 12:40 午前  

  • Reminded me of the scenery in Korea when Annie and I went there around this time last year. Looks like you are having fun!

    By Blogger Connie, at 10:30 午後  

  • 雖然唔係第一次去,但今次唔係同鬼佬而係自己同事柴哇哇,當然好玩好多。

    阿丁,張相背光所以好難影。我試左唔同既setting同posts,真係有d攰。

    By Blogger Gloria, at 4:19 午後  

コメントを投稿

<< Home