La Vie Avec Amusement

木曜日, 12月 15, 2005

奶奶的玩具

今個月係Daisy & Moly生日;有d新鮮感去杏花村稻香食飯。









奶奶帶左佢剛買既新玩具Fujifilm Pivi,可以將手機既相用紅外線射過去print張2R出黎。真係幾好玩架。香港買約$700+,但有鋰電同相紙送。計落同日本買差不多。相紙都係$40 X 10張;唔算太貴。日本唯一機身多d顏色揀。

第一時間將上面張相print返比兩個壽星女。










又一段大頭蝦小插曲:當我差不多返到屋企時,Manhattan credit card centre打比我,原來我連card都未簽就大安指意閃左!!! 結果咪好低能地坐地鐵返去簽card找數囉。差d廖太們食左霸王餐添!!(;°○° )

6 Comments:

  • 係張底單咋。我都以為簽左呀。

    平時一聽到信用卡打黎就想收佢線;好彩今次聽埋佢講乜o者。

    真係諗落都好低能!!

    By Blogger Gloria, at 12:24 午前  

  • 唔係呀~~~~~~~

    By Blogger vanannie, at 1:09 午前  

  • 你个大头下虾阿。。。
    好彩禽晚间野老实帮你打去卡中心咋,
    吴系帮你填左上去你就损失惨重拉!!

    By Blogger 阿二, at 10:28 午前  

  • 唔係0瓜!!!...我就試過比 CITI Bank 打比我話 FCUK 張 $600.00 look o左做 $6.00, 叫我返去簽過張card wor...好彩只是兩層之隔, 佢o地就發腳...汗(^_^)|||

    By Blogger Salad, at 8:53 午後  

  • 哇,好險呀!好彩唔係太夜o咋。
    我有次同個日本同事食飯,佢埋單簽卡o個陣將定點位寫錯,$670.00寫o左$67,000.00
    佢好夜返到酒店至知,叫我打電話去問,但係都要第日先去得改o囉。o個晚佢驚到有得震無得訓呀!!

    By Blogger Christina, at 1:27 午前  

  • 正路銀碼差咁遠,card centre都未必比過數啦。不過我今朝講比d同事聽都笑鬼死。

    By Blogger Gloria, at 1:46 午前  

コメントを投稿

<< Home