La Vie Avec Amusement

火曜日, 12月 13, 2005

同Mion姐慶生

遲左成個月先慶祝,因為大家都夾唔到時間。以前Upjohn既舊同事,仲有聯絡既,除左自己條舊草之外,就係呢幾條女喇。 我地每個人生日都會出吓黎吹水。自己入左惠氏都10年啦,十年前既同事........聽到個數字都有d驚!Upjohn被收購左兩次而家都變左Pfizer一部份,連間公司都無埋;所以我地咁多年都keep到一年見幾次,都算係難得。 Marinda係以前Sales Dept既秘書,Suki係我地Marketing既秘書,Mion係HR......至於癲婆Carmen,係我見過至惡既receptionist(亦係令我立志將來退休後做呢份dream job既人)。

因為唔敢去銅鑼灣,唯有去太古城食我見到都有d驚既上海野:王家沙!!
Marinda & Suki

Marinda由海怡出黎,巴士當然勁塞車啦;成個鐘頭有多先到。所以無乜事都唔好坐巴士經灣仔 嗰頭。好彩公司唔再返集成,如果唔係一定用多成倍時間坐巴士。



今個星期,都睇怕要喺東區出沒嚕。

5 Comments:

  • 世貿果然影响深遠wor. Hong Kong 大丈夫?

    By Blogger Shirley, at 10:01 午前  

  • 大丈夫と思う。So far not too chaotic. Used pepper spray for 2 days. But seems they were doing as a show in front of the press. I don't expect too much violent this week though.

    But retail is affected since it is near Xmas and people stay away from main shopping area e.g. Causeway Bay and Admiralty.

    By Blogger Gloria, at 10:42 午後  

  • 大丈夫??? 影響啊~~~用曬我0的假~~~

    By Blogger Salad, at 12:59 午後  

  • 做咩讲到我甘恶啧。。。
    甘果时又后生可畏呢,天不怕地不怕,
    总要听埋热线问阳痿既电话,
    成日友麻甩老打来讲咸湿野,
    大姐,你话啦,吾恶点得阿?!
    好似果些姐姐仔甘,一听就喊死得拉。。。

    By Blogger 阿二, at 1:33 午後  

  • o下,但你好似連老細都鬧架喎。比我印象係recep係間公司至惡o個個。正職係同唔同dept收o下風&放o下風!!!

    By Blogger Gloria, at 11:22 午後  

コメントを投稿

<< Home