La Vie Avec Amusement

木曜日, 1月 26, 2006

沒完沒了

一方係我老豆,另一方係加拿大稅局!!!

由去年老頭子病到半死,都交帶落點樣搵會計師幫佢計算2004年度既加拿大薪俸稅開始,呢個遊戲玩到佢死左一年後仍然持續。

今日又收到信話去年10月粱師奶無provide "Foreign Tax Paid" supporting documents,所以重新計過後由本來有tax refund變到要多交2000多加幣(即萬多元港幣)稅。師奶份人一有少少野就唔能夠保持冷靜,只係識怨天尤人。為免佢擔心成晚,我磨到9點幾打電話去Revenue Canada問左幾句,話聽日fax D文件叫佢再re-evaluate the case就收工。

都唔知仲要攪幾耐至可以close老豆個file。都係香港稅局可愛d。

粱師奶心情唔好既另一個原因係佢患左重感冒。呢排身邊好多人都中招:Annie, Hudson, Michael.......人病都事少,千祈咪惹比烏烏呀!!!!

5 Comments:

  • Revenue Canada is the worse ever to deal with....

    By Blogger Salad, at 11:47 午前  

  • 狗狗病唔識得話你知佢邊度唔舒服,又唔識照顧自己。睇醫生仲特別貴過人添呀。

    我諗起加拿大稅局就頭痕。d forms我又唔熟,我老豆雖然係senior citizen,但因有長糧,所以每年要比tax installment。真係煩到不堪。

    By Blogger Gloria, at 5:06 午後  

  • 咁即係死o左都唔掂?仲要搞幾耐呀?
    大家都係小心身體為要喇。我先兩日開始成日打乞嗤,昨日喉嚨有小痛,今日終於要睇埋醫生先收得工,又係感冒+氣管發炎囉! 真係年頭幫趁到年尾,大吉利是!

    By Blogger Christina, at 7:27 午後  

  • 奶奶,過年咁勞碌,要小心身體呀!!

    By Blogger Gloria, at 9:46 午後  

  • 叫梁太戴口罩,
    一係烏烏戴羅,
    哈,一定好好玩

    By Blogger 阿二, at 11:06 午後  

コメントを投稿

<< Home