La Vie Avec Amusement

火曜日, 2月 21, 2006

又一Cross-Over旅行

勁勁勁!!!

4月底既台北之旅起初只得我同Connie,尋晚奶奶又係出左免費mileage ticket六月前要用,所以決定join埋我地。

於是我同奶奶兩個魔鬼,再做定d功課(check機票& package價錢)今日引誘阿丁........哈!佢真係落搭!!!!!對阿丁個仔黎講,佢阿媽都唔知街外識埋d乜野friend,由一個從來唔去旅行既人,3年內跟我地去3次台灣,2次東京!!!!

人多食野開心d,因為可以試多d野。唔駛好似我同Connie上年咁眼闊肚窄;樣樣都想食,但又無能為力。

仲有未confirm既Charlotte & Annie,如果佢地都成行,又係另一次東京團既陣容。

7 Comments:

  • 咁台灣又比日本平好多既。不過下次要有個更大既目標,就係北海道啦。

    其實,如果你想去其他地方,都可以提出黎我地plan架。

    始終趁自己行得走得,見多d呢個世界係一件好事。

    By Blogger Gloria, at 11:02 午後  

  • Ho ah! 食野! 食野! 食野!! If there are 4 of us (or more), we can try a little bit of everything ma! I'll call the travel agent tomorrow to check the price for the hotel package.

    By Blogger Connie, at 11:50 午後  

  • Annie岩岩都話會去。

    勁!!!

    By Blogger Gloria, at 12:00 午前  

  • Wah.....in that case....I hope I can go too. I will book the hotel first no matter how

    By Blogger Salad, at 5:37 午前  

  • 係呀,係呀,人多好食作呀。一日8餐呀!
    我驚阿丁屋企人要搵日見o下我o地幾隻魔鬼喇!

    By Blogger Christina, at 8:23 午後  

  • What? 8 meals a day?!!

    By Blogger Connie, at 10:06 午後  

  • 係呀,我地廖太們柴哇哇第一次去時,真係試過一日8餐架。

    今次要同自己個胃講:aza aza fighting 啦。

    By Blogger Gloria, at 10:49 午後  

コメントを投稿

<< Home