La Vie Avec Amusement

金曜日, 2月 10, 2006

交工課 & Charles退休

鬥左整整一個禮拜既數字遊戲,今朝終於都email比阿Paul。其實尋晚已經做好,一返工襯頭腦清醒d,再對一次d key figures。將阿Paul有機會問既問題,都一次過寫晒落個mail度。跟官3年都知佢脾性;與其比佢打落黎問到口啞,不如自己將d assumptions list out晒好過啦。














Paul announce左Charles會退休;去溫哥華陪老婆同仔女。Charles係上海head office既Commercial & Operation Director; 都係香港人。初初restructure阿Paul上場時,我同余經理都對盤數好蒙。全靠Charles呢個老臣子教左我地好多。兩次搬office佢都係主要既楂fit人(我只係跑腿嗟)。平時公司盤數,我問佢仲多過問阿Paul。

所以我,Kenny & Martha決定夾份買份禮物比佢;放工就出左Times Square Lane Crawford既Burberry買左條cashmere頸巾。

約左Annie又去紅螞蟻。因為佢實在太欣賞個甜品香芒白玉雪花露

2 Comments:

コメントを投稿

<< Home