La Vie Avec Amusement

日曜日, 3月 26, 2006

第四場,將流星變成我地既回憶









尾場,終於都坐第5行;可以唔用望遠鏡見到佢既表情。

今晚有好多驚喜位:

1 阿V跳舞時,言生出埋黎伴舞;型呀!!












2 到言生跳舞時,阿V又代替女dancer,變身殺手玩阿旭









3 孝天表演時,阿仔出黎用結他同佢jam歌









4 阿V之前只唱一首日文或韓文歌;今晚兩首唱晒賣大包
5 阿旭新加左首哥哥既"";雖然佢咬字唔係太正,但現場大合唱幫拖
6 阿旭唱"我是真的真的很愛妳"時,拖左柴姐呢位製造F4既恩人上台;最後兩人都眼濕濕互擁









睇住佢地臨尾唱流星雨時特別感觸;以後無乜機會再見佢地台上一齊再唱呢首歌喇由2001年拍流星花園到今晚最後既演唱會,4個人各自行左唔同既路。我地呢班當時比流星感動,唔同年齡,唔同身份既女人,由鍾意而追星,電腦突飛猛進,由陌生人變朋友......

陪你去看流星雨落在這地球上 
讓你的淚落在我肩膀 
要你相信我的愛只肯為你勇敢    
你會看見幸福的所在.....................

開show前去東雀會醫肚

4 Comments:

  • 唔可以否認,係一個"緣"字! 我諗呢世都唔會忘記呢套劇,呢4個人同埋呢首歌。

    By Blogger Christina, at 2:19 午後  

  • me 2222
    缘分将我地变成好朋友。。
    唯一美中不足的系:
    我果些死人飞,想起都想死~~~~
    吾好意思,甘多位姊妹。。。

    By Blogger 阿二, at 1:17 午後  

  • 算啦,你都係受害者。仲要忙追返d錢,我地唔好意思就真。

    By Blogger Gloria, at 9:56 午後  

  • 阿二,唔好再咁講啦,阿四話齋,你都係受害者,呃你錢o個個人唔會駛得開心o架 !(係我咒詛緊佢)

    By Blogger Christina, at 2:05 午前  

コメントを投稿

<< Home