La Vie Avec Amusement

土曜日, 5月 13, 2006

深圳滿滿既KAT-TUN手信?!












Annie黃昏由深圳返黎,話買左好多野比我又懶神秘唔肯講係乜。陪梁師奶食完飯出黎,又去返屋企樓下既AIA Starbucks飲野。正當我以為佢又買左元暢比我之際,結果.......竟然係成大袋KAT-TUN!!!
都咪話,厚厚一本寫真集(當然係所謂大陸d正版啦)都係30多人仔。 DVD + Album + Single + 書仔亦係30多。印刷當然唔夠日本靚,但紙質一d都唔差。咁既價錢真係無投訴啦。呢咋野運到去台灣mark up起碼一倍唔止。

Annie本來諗住上去搵言生同阿V既野,結果變左幫我抬左滿滿既"搭得杯落"返黎。都真係幾重架。我地癲到響Starbucks曬冷攤開黎影相!! 好在坐角落位,無乜人見到。

6 Comments:

  • 我地響台灣咪見到呢d大陸野囉,賣得幾貴呀。

    By Blogger Gloria, at 11:30 午後  

  • 丁丁,放心喎,我都驚比人笑,所以我早o的搵丁o個個位係有一幅牆後面,出面o的人係睇唔到o架~~~~

    By Blogger vanannie, at 12:43 午前  

  • Reminds me of my sad story....I bought Rain's 寫真集 (published in China but sold at TW) at 3x the cost of HK.....

    By Blogger Connie, at 1:20 午前  

  • Connie, 下次我見到幫妳買啦~~

    By Blogger vanannie, at 2:25 午前  

  • Thanks for your offer Jerryannie. That's very kind of you. Don't buy too many wor! Those magazines are very heavy. Thanks anyway :-)

    By Blogger Connie, at 11:36 午後  

  • connie,如果我見到唔介意幫妳買o架,佢o地個個都知道我鍾意幫人買o野,名附其實o既buyer o黎o架~~~~

    By Blogger vanannie, at 1:12 午前  

コメントを投稿

<< Home