La Vie Avec Amusement

木曜日, 5月 11, 2006

點解唔滅價錢牌?

平時留意到,好多街上行人著既鞋都留有好礙眼既白色價錢牌。初初以為係d內地同胞,至會有呢舖引;即好似有好多表叔特登唔剪西裝袖口label,以為show off"名牌",其實娘爆既行為。

但連中環金鐘d靚靚OL,上自動電梯時對高跟鞋底都出賣左佢地。我真係覺得好難明,買對新鞋返黎,滅一滅個價錢牌徙你幾多時間?當你身光頸靚,婀娜多姿地踩住對尖頭3吋高跟鞋時,每一步都比後面所有人見到個勁顯眼白label,係幾咁殺風景既一件事?

4 Comments:

  • It's probably not because of 徙時間, maybe they don't think anybody will notice...

    By Blogger Connie, at 12:45 午前  

  • 我有同感,經常o係中環金鐘見到好多OL係咁O架,我覺得佢O地係想SHOW OFF對鞋O既價錢囉,肉酸到死~~

    By Blogger vanannie, at 12:53 午前  

  • 哇,邊度睇到幾錢呀?

    我每次見到咁多人留晒d價錢牌唔滅,都有呢個疑問架。

    By Blogger Gloria, at 12:57 午前  

  • 其实吾系呢,系因为好多鞋的价钱牌好死难蔑,
    好多时候都蔑到一撇甘,东一忽西一忽真系总肉酸,我自己都试过好多次失败的经验,
    但系通常而家我醒目咯,叫店如面的SALES帮我用些水(可能系天拿水之类的)帮我整走先,否则真系好似啊四话斋又肉酸又娘...

    By Blogger 阿二, at 10:20 午前  

コメントを投稿

<< Home