La Vie Avec Amusement

土曜日, 5月 06, 2006

Noon K

好耐都無唱K,去台灣時因為行程太緊湊亦都無去到錢櫃。終於頂唔住約Annie兩條女11am去天樂里Neway唱左2hrs noonK解吓渴。

只係收set lunch錢,包一杯drink,無nuts無果盆。為起上黎都係$50一個人,大佬,就算唱得唔多夠喉都算係咁啦。

多得Michael哥帶挈,對d新歌update左好多。連埋之前聽過但未唱過既,差不多連飯都唔想食:完滿,十分愛,Hurt So Bad,想聽,落花流水,最佳損友,三生有幸,化蝶,My Love My Fate.........

Annie,下個weekend早d起身再唱過囉,我要唱曖昧(臨到要唱時夠鐘cut左,頂!)

5 Comments:

  • 早d起身再唱過?? 11am is really early lor wor! How come you are so energetic? I will be sleeping until noon on my day off.....

    By Blogger Connie, at 12:12 午前  

  • 我可能要上大陸,而家未定到,不過有o的唔夠喉喎,改唱夜晚得唔得呀?

    By Blogger vanannie, at 1:17 午前  

  • 無問題,不過夜晚貴成倍唔只喎。

    By Blogger Gloria, at 1:33 午前  

  • 你兩條有仔阿,成日都甘出奇不意,
    服左你地拉;
    本來今晚我都想出來飲野,
    不過我又吾爭氣,又病了拉...
    喉嚨連水都飲吾到拉,
    阿媽總點會比我落樓阿...

    By Blogger 阿二, at 9:47 午後  

  • 你都係辛苦命唔放得長假架啦。

    By Blogger Gloria, at 10:45 午後  

コメントを投稿

<< Home