La Vie Avec Amusement

金曜日, 5月 05, 2006

55歲的"少女"

講開我老豆點對梁師奶,早兩日睇電視見到阿旦對伍姑娘呵護備至時,梁師奶有感而發咁話:你老豆初初結婚時好細心架,成日偷偷地塞d錢入我銀包。因為我時時唔知自己銀包無乜錢,又過對面海返工。當時無提款卡呢家野,你老豆咪要偷偷地make sure我唔會無錢返屋企囉。

正當佢懷念中,點知比我搶白:你咁醜都好意思講出黎既?身為一個成年人,連出門前確定自己荷包夠唔夠cash呢d咁基本既野都要依賴人,呢d咁反面既教材,仲要懶自豪咁同個女曬!!

自從師奶19歲嫁我老豆以黎,佢就好似d冰封屍體咁,無再長大過(心智上)。

直到最近呢一年,梁師奶先至叫做識舞個DVD機既remote。佢個女我中學時都識駁AV線啦。依賴至此,臨老至被迫獨立,都唔知算係幸福定不幸。

9 Comments:

  • 唔好笑梁師奶呀,你同你細佬日頭返工,每日十幾個鐘對住四面牆,佢都要搵o的o野做o下先無咁悶o咋,如果唔係又有烏烏俾佢做手勢,真係好易會變傻o架。聽佢咁樣諗起你爸爸,就知道佢其實都好寂寞囉。難得佢肯去學o野,你應該鼓勵佢多o的出o黎活動先o岩。

    By Blogger Christina, at 8:04 午後  

  • 好彩由太古坊去寶琳都係20分鐘地鐵;如果佢住荃灣o個頭就大鑊啦。

    By Blogger Gloria, at 9:49 午後  

  • 有人錫點都好過冇人錫嘅,不論係夫妻間、父母子女間或朋友間。至於幸唔幸福,當時人的感覺最重要。

    相信 untie 係覺得幸福嘅,呢 30 年的幸福應會有足夠動力令她現在學習獨立。或者自己冇嘅一定比較好,我都唔知幾羨慕,Daddy 或 Mommy 可以話俾我知佢哋有幾幸福 instead of arguing a lot.

    By Blogger Annie, at 9:55 午後  

  • 如果我媽咪有妳媽咪咁識諗,我就唔駛咁慘喇~~

    By Blogger vanannie, at 11:14 午後  

  • I have a 60 years old 少女 at home too. 偷偷地塞d錢入銀包->My dad is still doing this to my mom.仲有偷偷地 add value to her Octopus card tim! Speechless.....

    By Blogger Connie, at 12:06 午前  

  • 哎o也,我老公都無靜靜塞o的$入我銀包添!

    By Blogger Christina, at 5:39 午後  

  • 你媽咪其實係曬幸福, 你Daddy應該係好錫你媽咪. 你唔恨得咁多

    By Blogger Salad, at 1:38 午前  

  • 好羨慕阿....
    我都好想有甘既老爸或老公,
    有邊個女人吾中意阿...
    個男人甘細心,已經無遺憾嘍;
    你阿媽而加有你錫都一樣嘖,阿四....

    By Blogger 阿二, at 9:44 午後  

  • 我先至唔會好始老豆咁縱容我阿媽呀。佢都要學o下獨立架。

    By Blogger Gloria, at 10:47 午後  

コメントを投稿

<< Home