La Vie Avec Amusement

土曜日, 4月 29, 2006

4/25台北喪食之旅 - 一風堂篇

未去一風堂之前,先逛一逛附近既微風廣場。地牢Breeze Super對出見到有勁吸引pastry shop,滿滿既草莓甜品!! 唔整件都對自己唔住啦。

食完入內supermarket買個台灣白玉苦瓜比梁師奶做手信。佢平時咁鍾意食苦瓜,香港買白玉苦瓜又勁貴;最佳手信啦。

一風堂由微風行過去兩個街口左右;我地臨離開微風時問門口information既哥哥仔,唔望清楚由自可,哇頂你呀,幾鬼高大靚仔架。早知我扮唔明方向,等佢同我搵地圖時可以哄埋d啦!! (幣!有d姥姥feel添)

一風堂係元暢既飯堂。店內有塊版,有滿滿既元暢私伙相加獨家手寫message。老板娘一知道我地係fans,好鬼熱心囉埋私伙元暢相簿比我地睇添呀

黎呢度唔係完全為左元暢既,因為上次同Connie黎既時候,覺得佢d炸物同日式咖哩好得。價錢比銅鑼灣世貿中心とん吉平一半唔只。服務又好。當然,元暢幫佢draw左生意係真既,否則點會摸黎呢度食?












真係羨慕阿丁,因為女廁剛好有人,可以入去男廁。同元暢用同一塊廁所版喎,幾intimate幾sweet至得架!!

2 Comments:

  • Have you cooked the 白玉苦瓜? How was it? I saw some in UNY, but the colour is a bit different. It was not as white.

    By Blogger Connie, at 12:00 午前  

  • 梁師奶切開生食+yoghurt。

    因為味道淡d,所以生食都唔太苦。但師奶食左兩日覺得咳多左,唔知係唔係太涼呢。

    By Blogger Gloria, at 12:52 午前  

コメントを投稿

<< Home