La Vie Avec Amusement

金曜日, 4月 28, 2006

4/23台北喪食之旅 - 九份篇

因為九份自己坐車去太唔方便,經Charlotte介紹,我地租架mini van去。司機陳姓叔台非常健談同爸爸feel。我地結果搵佢車我地下午去埋其他地方;玩足一日都係為起$150一個人,自己買d手信又可以放車內唔駛做咕哩,抵!!

九份為於半山上,窄窄既一條小路,兩旁有好多小食,工藝品舖,同特色茶館。

到步時間比較早,所以遊客未開始多。

呢度以電影悲情城市聞名,連我無睇過套戲都知道條石樓梯
Charlotte帶我地上石梯頂一間叫阿柑姨食QQ芋圓。外貌小小既老店,原來店內別有洞天;設有開揚山景既露台,一排排矮矮既木長凳,好似小學生咁:排排坐,食芋圓!!

前臂咁大既碳燒雞脾菇,你見過未?!

2 Comments:

  • I like 九份 more than "darm shui". I will probably go there again next time I visit Taipei.

    By Blogger Connie, at 12:04 午前  

  • 我都覺得九份特色過淡水。但自己去就有d麻煩。租車要多人至抵。可考慮好似jerryannie咁join local一日團喇。

    By Blogger Gloria, at 1:04 午前  

コメントを投稿

<< Home