La Vie Avec Amusement

土曜日, 4月 29, 2006

4/23 台北喪食之旅 - 深坑篇

因為有車,我地將第三日既行程推前,去埋一樣比較遠既深坑。

呢度以豆腐聞名。一落車就聞到陣陣臭豆腐味兜口兜面撲埋黎。因為有棵大樹於當眼點,所以有好多食市用"大樹下"來命名。我地就二話不說殺入附近既"大樹下豆腐三吃"。所謂豆腐三吃,即紅燒豆腐,豆腐煮魚,同豆腐羹。仲試埋當地既土雞同大白筍添。我覺得最好食反而係後者。

食飽飽逛條唯一既老街。因為係遊客區既關係,而且又係週日,所以就算有微雨都有好多遊人。

途中見到有豆腐雪糕,我呢個嘗冰如命既人當然唔放過。分別試左雪糕杯同對面既軟雪糕;真係幾奇怪,竟然有炭燒味道!! 我就覺得似臭豆腐雪糕,奶奶話應該係用微燶既豆漿黎做。味道有d怪!