La Vie Avec Amusement

土曜日, 4月 29, 2006

4/25台北喪食之旅 - 西門町最後衝鋒刺篇

臨出機場,當然係買手信最後衝刺既時間 。西門町附近原來都有"台北牛乳大王",大家先入去整杯啦;我就捨木瓜奶而揀左特別d既"胚芽薏仁牛奶"。












手信唔少得既係老天祿既鴨翼。一盒十隻,我足足買左5盒咁多呀!抬得我呀!!

2xDaisy姐,1x惠氏CHC同事,1xYY,1X梁師奶(當然我都有份啦,兩母女成3日至食得完呀)

其他既最後斬獲,係好多赤西仁既相;甚至買左副52張唔同相既啤牌。無錯,係KAT-TUN,唔係F4(實比Annie鬧死!!)

本來想搵阿誠俊哥(權相佑)呢張早幾日士林見到既超級嘔飯相。哇大佬,簡直一見難忘啦。食飯前拎出黎淪一淪,真係隔夜飯都嘔埋出黎。減肥寶物黎架。不過細相搵唔到,無理由比咁貴買張海報掛。 結果都放棄左,網上搵黎做wallpaper,一樣勁反胃。

5pm就坐返車我地去九份既陳生架車出機場嚕。

7 Comments:

  • 哇哈哈...終於見番呢張正牌嘔飯相喇。好o野,誠俊哥!

    By Blogger Christina, at 1:10 午前  

  • 真係經典!!

    By Blogger Gloria, at 1:29 午前  

  • Wa ha ha ha! 真係好嘔飯架! 好正! ha ha! Can't stop laughing whenever I see this pic. How many calories can be burnt for laughiung vigorously for 1 minute?

    By Blogger Connie, at 11:59 午後  

  • 你都要佩服我可以頂得住o係呀"權權"既網站search左成15分鐘至搵到呢張好野呀。

    By Blogger Gloria, at 12:49 午前  

  • Ha Ha Ha!! You were surfing in his site for 15 minutes?? Anymore 好野 to share with us?!!

    By Blogger Connie, at 2:00 午前  

  • 哇,阿權權粉絲都唔多願放佢d核凸露肉照,所以先至搵咁耐咋。

    By Blogger Gloria, at 3:46 午前  

  • That's true. 真係 very 核凸.......

    By Blogger Connie, at 11:42 午後  

コメントを投稿

<< Home