La Vie Avec Amusement

金曜日, 5月 05, 2006

潮爆姐弟戀?!

因為無記一套"女人唔易做",阿林鋒同吳美珩呢段相差7年姐弟戀,而突然攪到姐弟戀係一種至潮既行為咁。連呢一期東仔都quote左既段姐弟戀個案做封面。最為人熟悉都莫過於白姐姐同謝超人律師呢一對出位忘年戀。

其實拍拖真係兩個人既事(當然去到談婚論嫁,家人反對既壓力又唔可能完全當無到);最緊要相處夾唔夾。老豆同梁師奶年齡就相差20年之多,誇張d講句,我老豆比婆婆仲大幾個月!!當年排除其他人壓力而結婚,都修成正果做左30多年夫妻啦。

呢d野,日日身邊你我他都發生緊。無乜特別。唔通真係一套電視劇既渲染,可以令到一d平常野變成潮流?(咁我撈22歲既"搭得杯落"都唔算搭細路啦,哇哈哈!)

香港真乜都一窩蜂,早兩個月就興"斷背同志",家陣就話結婚女大男小近年升至17%咁都話係潮。呢幾年乳癌肺癌之類個案都有增無減,而且催年輕化;唔通生乳癌都係潮?

8 Comments:

  • 其實中國人呢方面真係無鬼佬咁放得開。

    除了性別字外,男既如果有錢過女方好多,d人只會覺得個女人嫁得好。但相反,就便軟飯王;如果女既大過男仲死得快,話淘古井都有之。

    呢個世界無公平架。

    By Blogger Gloria, at 2:18 午後  

  • 我都識得幾個couple年齡相差幾大,一對係老公大過老婆十八年,另外兩個日本朋友都大過老公七,八年。不過,全部都好好感情喎。
    阿四,你都係大阿仁些少o者,呵 呵...!!

    By Blogger Christina, at 8:11 午後  

  • 哈哈,我都係鍾意d嫩口靚仔架喇。

    點都唔夠小泉今日子同龜梨差20年咁激。

    By Blogger Gloria, at 9:52 午後  

  • I don't really mind dating someone younger than me as long as his 心智 is mature enough. But the chances of meeting a guy in his 20s but with the mentality of 30 yrs old is....slimmer than winning the Mark Six!

    By Blogger Connie, at 12:11 午前  

  • 亞視由5月13號逢星期六晚8點半播"野豬"喇!

    By Blogger Christina, at 5:43 午後  

  • 我睇緊啦,呢套野有d怪。

    龜梨道眉太女人,同阿西人差好遠。

    By Blogger Gloria, at 6:28 午後  

  • 我都大過我男友的拉,
    呢樣野我想好多朋友都知道,
    因為我一早就會講的,
    我覺得無乜問題阿,兩人相處到就好了,
    好多所謂正常年齡的男女都不見得一定修成正果,好開心阿???
    我想開心最要緊吧....
    作為家長,我媽媽都反對的, 但時間奈左,家人見到你開心, 我想始終都會接受的, 我而加還努力梗令老媽子接受,成效似乎有些了.....反對反對還市要接受,女大女世界,
    真係阿媽好難管的拉...

    By Blogger 阿二, at 9:41 午後  

  • 其實當事人夾得黎,時間可以改變身邊人想法既。

    By Blogger Gloria, at 10:49 午後  

コメントを投稿

<< Home