La Vie Avec Amusement

土曜日, 5月 06, 2006

同感

之前開左Wyman本書"俗"但中間去左台灣加上返黎掛住煲劇,尋日至一口氣睇完。

其中有兩段非常有同感既野,clip上黎大家分享:

反快樂王子

不知道為什麼他們大人把這個列入童話類講給小朋友聽。

快樂王子人都死了,成了石像還得把皇冠上,劍上和雙眼中的寶石挖出來救苦扶貧。做了盲鬼不只,最後建築結構崩壞,石像都碎了;白燕小姐一生拍過的苦命角色也不夠這麼凄涼吧!還有那隻本來因逃避寒季而要向南飛的燕子,最後也因為掛住幫人自己走唔切都凍瓜埋。當中的教育意義是甚麼?一句講晒,「好心無好報」。

為什麼要教細路呢個呢?

壞電腦恐懼症

都被寵壞了,我們不可一天無電腦。

又是亦舒金句:「人擁有甚麼,就得服侍甚麼。」我擔心個人電腦的健康,甚至比擔心父母的健康尤甚。感到它有些少頭暈身熱唔對路,都足以令我坐立不安如臨大敵,慘過我自己病。

恐怕到達恐懼症的水平了。


突然當機的話,我總擔心與裡頭的資料從此永別,天人永隔。Reboot的那幾分鐘心情簡直有如在手術室門外等消息的家屬。「唔好死呀,唔好死呀,唔好死呀!」口中唸唸有詞......那怕那一天它只是呆呆滯滯反應慢了,我都會懷疑自己的電腦有隱疾,查不出來原因又擔心,查得出就更恐怖。想不到我人生第一次體驗到做父母的心情,對象竟然是個死物!!

越來越鍾意Wyman。

4 Comments:

  • 會唔會係你個仔dl得太勁,傷hard disk呀?

    By Blogger Gloria, at 6:27 午後  

  • 不過都係分開過hard disk用黎dl BT好d。有事都係換左呢個hard disk。唔晒裝過個window咁大鑊。

    By Blogger Gloria, at 7:16 午後  

  • 請問有無人有MI3的BT阿???
    可否燒隻VCD比我阿,如有的話....
    吾多想入戲院睇囉...

    By Blogger 阿二, at 9:51 午後  

  • 電影捉得咁嚴,唔敢dl呀。你返深圳買老翻好過啦。

    By Blogger Gloria, at 10:44 午後  

コメントを投稿

<< Home