La Vie Avec Amusement

水曜日, 5月 10, 2006

換慮水filter芯

下午開monthly management meeting都事先聲明要5:30pm sharp閃,完全為左大半年一度,約Alvin上我屋企更換sink盤底既慮水filter芯。

呢d又係當時年紀少,裝修時以為安裝sink盤底慮水器會filter得勁d;無諗過換芯時會自己攪唔掂要假手於人呢個問題。好在件ex抵得諗,每半年上黎幫我換一次。

正當我以為今次都會好快攪掂之際,世事永遠唔會咁易比你估到。換之前要先關掉入水喉管,減低水壓至可以扭開個filter。結果......竟然扭左個製都切唔到水!!擾攘左一陣,斷定係條喉既開關壞左,都係要搵d"專業"水電叔叔至識攪。頂,星期五下午要告假等佢添。

落樓下搵左個水電叔叔既contact,就去"老地方"城市花園酒店地牢上將吧飲兩杯。哇,呢度由我93年尾返黎,到而家10多年都係咁既樣。反而樓上lobby同cafe就翻新過晒。由拍拖,分手,同Alvin"昇華"為朋友都十年人事幾翻新啦;呢度除左無左d短裙仔啤妹外,真係連裝修格局都無變。估唔到呢間Bar仲襟挨過我用左8年既慮水器。

2 Comments:

  • 哇, 我都好奈好奈无見過ALVIN拉,
    有無10年阿,大姐....
    巨結婚未嫁??
    我今日難得在家, 真係好難得, 因為病到已經不能再死撐,連阿媽都鬧要係屋企休息-訓!!
    訓道成隻豬頭甘,起身只係食野食葯,跟住又暈暈登登甘欗上床昏迷....

    By Blogger 阿二, at 7:08 午後  

  • 咁多年,晨早結左啦。仍然係成隻PP鴨樣,哈。

    你病左咁耐?!

    我約左Annie & Virginia星期五dinner@北角。Join嗎?

    By Blogger Gloria, at 9:53 午後  

コメントを投稿

<< Home