La Vie Avec Amusement

金曜日, 6月 09, 2006

樓下巧遇Liza

公司電梯大堂撞到舊老細Liza(即我剛入去Wyeth做Product Manager時,當時既直屬上司Marketing Manager)。佢剛去樓下5樓萬寧Office後,順道上黎探我地。

Liza做左一年多就離開左,輾轉間開左間"自然良坊"由初頭旺角地鐵站地舖到而家有幾個產品list左入萬寧,都叫守到有d成績。

當初見佢由打工仔自己毅然囉筆錢黎開地舖,賣d香薰花茶,我同余經理都唔睇好架。始終旺角銀行中心出口d舖頭,真係旺丁唔旺財。你我經過都急急腳啦,邊會停低shopping架?不過後來source埋d中藥(如冬蟲夏草),DHA.....再擴充去唔同既超市如吉之島,UNY擺counter;後來連萬寧都上埋架,先至叫做上左軌道。

可能始終自己生意,點都落手落腳緊張d。我以前識佢既時候,佢無咁長氣架。呢幾年我習慣左阿Paul既精簡溝通方式,真係好唔慣點解一個point要重覆又重覆咁講?