La Vie Avec Amusement

火曜日, 6月 06, 2006

喊到眼腫的Daisy

哇哈哈,借左「一公升的眼淚」VCD比佢,上星期佢睇到一半,喊左半公升眼淚時,用深藍眼影黎勉強遮住d浮腫。今朝見套碟返到我枱面上,知佢咁眼淺一定好大鑊。一擰轉面,哇懈,唔只對眼腫到細左,連塊面都有d發脹!!(佢死都唔肯比我影張相po上黎)套戲我覺得係勵志架喎,有冇咁好喊呀?!

好彩我剛借左「野豬大改造」比佢,等佢可以轉換吓心情。

11 Comments:

  • 哈哈,我就係諗住禮拜五帶出黎比你。都唔係咁慘架,Daisy勁眼淺o者。

    By Blogger Gloria, at 10:34 午後  

  • 咁嚴重?不過呢套真係無乜人輪。個個都怕喊。但好睇喎。唔係藍色生死戀o個隻無聊催淚架。

    你自己做足心理準備至開囉,我有唔會返睇。

    By Blogger Gloria, at 10:54 午後  

  • 吾會掛...
    等我係上面搵下先...
    真係喊到甘??我一定不甘後人,
    睇到人喊我都喊埋一份,
    對我來講 - 閑事拉...
    隨時可以同人一起"眾樂樂":
    睇MV都會喊的我,又真係要睇睇囉,
    一起喊拉~~~~

    By Blogger 阿二, at 11:01 午後  

  • 咁不如你睇先喇,反正阿丁怕喊。

    By Blogger Gloria, at 11:18 午後  

  • 我老早都話o左啦...睇到第3集已經唔可以再繼續喇。阿二你想睇,我借你丫,唔駛買呀。套劇o既主題曲細碟封面,都話只聽頭o個10秒就會流眼淚o架,好彩隻歌未有咁嚴重o者。

    By Blogger Christina, at 12:27 午前  

  • 真係咁好喊?係d女人勁眼淺定我太冷血呢?

    By Blogger Gloria, at 1:20 午前  

  • 你系冷血的!!!

    By Blogger 阿二, at 9:56 午前  

  • 真係咁好喊? 唔止「一公升的眼淚」啦! 加加埋埋有成江啦! 我都有套, 等我都試0下我係唔係冷血先!!!

    By Blogger Salad, at 11:41 午前  

  • 應該咁講,我係positive thinking囉。套戲只係拎我珍惜自己所擁有既野。

    哈哈,係睇法唔同,和冷血無關。

    By Blogger Gloria, at 7:04 午後  

  • 我諗係阿四未做人阿媽,所以心境會有o的唔同。salad 你又試o下啦。

    By Blogger Christina, at 7:51 午後  

  • Know what? I think most of the time Gloria is watching these drama as a 3rd person, it's just another story to her. (Sorry, if I'm making false assumptions) But to many others, we could substitude into the character, so could 'feel' what the characters feel and become sad.

    By Blogger Annie, at 9:37 午後  

コメントを投稿

<< Home