La Vie Avec Amusement

火曜日, 9月 26, 2006

捲毛
見人地晒舊相晒得咁開心,我都唔執輸,返公司用scanner掃幾張陳年"肉"照po上黎。

呢張幾時影既連我自己都無印象。

十個朋友,十個都話唔似我。不過當然我無可能唔認得自己啦。除左一附低能相外,最顯眼既就係天然捲既頭髮。大人話天生捲毛既細路大多好硬頸,好難教。以我小學時,無論協恩既老師同埋同學都好熟梁師奶(因為個個禮拜見家長),小五甚至記大過.......可想而知呢個理論真係有d根據。

14 Comments:

  • 呢個樣就有o的似呢媽咪喇。

    By Blogger Christina, at 7:36 午後  

  • 係?我一向覺得似daddy多d。

    By Blogger Gloria, at 10:03 午後  

  • 細個似媽咪,大個似daddy。

    By Blogger Christina, at 11:08 午後  

  • 個鼻好似有啲似,但唔講又真係估唔到係你。不如 post 你現在一幅相响旁邊俾大家對一吓吖。幅相要大啲喎。 :)

    By Blogger Annie, at 11:08 午後  

  • 哈哈,令我諗起烏烏同Einstein既對比照!!

    By Blogger Gloria, at 11:14 午後  

  • You are pretty lady when you were young.

    You do a lovely material.

    Work harder... you will be BACK!

    By Blogger Verdi, at 9:12 午前  

  • 天然捲既頭髮。大人話天生捲毛既細路大多好硬頸,好難教

    ME 2..
    不過記大過..你勁D...
    我既格言係..
    聰明既細路先識得曳..
    哈哈哈

    By Blogger nonoprincess, at 2:56 午後  

  • 咁我一定係"絕頂聰明"類。一向成績唔錯,但操行就.....

    By Blogger Gloria, at 3:42 午後  

  • 呢張相其實之前你羅過比我地睇了,
    吾記得左阿?
    我總記得係迎喜添...
    我覺得係似你既,
    我覺得張相可愛D羅.

    By Blogger 阿二, at 9:33 午後  

  • 呢個係我推翻"小時了了,大未必佳"既理論。哈哈哈哈哈!!

    By Blogger Gloria, at 10:14 午後  

  • 不過你又唔似咁鬼曳嫁wor...呃晒...

    By Blogger nonoprincess, at 1:01 午前  

  • 似mei? 唔多似~~

    協恩? the school opposite to mine and Shirley's! We might have ran into each other before and we didn't know

    By Blogger Salad, at 8:51 午後  

  • Yes, neighbour of KGV.

    I got admitted to KGV too, but my parents decided that I better stayed in UK...otherwise I could have a real good time there.

    By Blogger Gloria, at 11:45 午後  

  • Um...KGV? Yeah, for Shirley, it is!!! I am also staying at the school right across from yours but it the one directly across ~ the cheap cheap Amoy College!!! Wahaha~~~

    By Blogger Salad, at 8:20 午前  

コメントを投稿

<< Home