La Vie Avec Amusement

月曜日, 9月 25, 2006

新口味空運抵港









尋晚同事Johnny同女友剛從東京返黎,空運抵港新出既大盒東京/横浜地區限定「干燒蝦仁」味百力枝,同兩細盒期間限定既蘋果&巨峰提子味 Pocky Decorer

唔知係唔係我成日講自己係超級固力果同Starbucks fans,同事朋友去日本,都不約而同去幫我搵當地既限定版百力枝同tumbler......

除左口立濕外,Johnny仲買左d我聞所未聞,但好多人都話出左勁耐既"氣水餅";即係放落凍水一陣,就會變可樂既Cola Effervescent Tablets。唔係扮細,我細個真係無玩過呢樣野,今日先至親眼見證「一杯可樂的誕生」。

10 Comments:

  • 令我想起汽水粉同埋爆炸糖...
    呵呵呵

    By Blogger nonoprincess, at 12:48 午前  

  • 細個反而玩痕粉多d,唔知家陣d人仲有無咁白痴呢?

    By Blogger Gloria, at 1:02 午前  

  • 痕粉? What the heck is that??

    By Blogger Connie, at 1:13 午前  

  • 你無玩過?係用黎整估人架。

    倒包落去同學件衫裡面,保證痕足一晝。

    By Blogger Gloria, at 1:18 午前  

  • 你變態嫁...痕粉....

    By Blogger nonoprincess, at 2:54 午後  

  • 你而家先知巨变态啊?!
    傻婆,米好似维它命水溶片甘咯,系吗?

    By Blogger 阿二, at 6:23 午後  

  • 唔係,細細包好似爽身粉咁架。可以直接倒落件衫裡面,或搽響凳度。

    哈哈。

    By Blogger Gloria, at 8:31 午後  

  • 哈哈,我中學時有玩痕粉o架,點解你都有o既?!,仲有臭屁旦,有無玩過?

    By Blogger Christina, at 11:26 午後  

  • 有無放o的"噤釘"係先生張凳道,我o地試過喇,佢坐到仲pat pat發炎呀!

    By Blogger Christina, at 11:30 午後  

  • 臭屁旦就無啦,不過痕粉既然可以last到咁耐,唔知家陣d中學生仲有無既呢?

    By Blogger Gloria, at 11:41 午後  

コメントを投稿

<< Home