La Vie Avec Amusement

土曜日, 9月 23, 2006

Curry Pot









真係好幾年都無食過印度菜。放工約左卡廬士,本來想去灣仔謝斐道一間叫「相聚一刻」(Bhet Ghat)既印度/尼泊爾菜,結果去到先至發覺轉左做意大利菜。唔服氣再試行過去莊士敦道,搵好鬼耐歷史既JoJo Mess,竟然連佢都執埋!唔通想食餐印度菜都咁一波三折?

正當我地諗住放棄,轉軑食泰國野時,呢間Curry Pot既招牌就映入眼簾。呢間野喺我初返香港時Upjohn年代食過一次,好,就試試佢!

坐出露台,比較cozy少少,而且都開始秋天,唔會太侷囉。

對於印度菜,我唔係expert;由得卡廬士點個夠,我只負責食。青口,紅咖哩羊,芝士菠菜,chicken tikka,naan bread +兩枝紅酒......結果老細12點頂我地唔順,埋完單我地再坐到佢開口話要拉閘放狗為止。呢間始終唔係飲野地方,收得有d早;哥仔下次你做search engine之餘,記住要check埋營業時間啦。

7 Comments:

  • I had Indian food, too last week, in Mississauga. It was really good, though I did not know a name for 1 dish, as I did not do the ordering.

    By Blogger Shirley, at 11:27 午後  

  • Though its not my favourite type of food, but OK once in a while ga...

    By Blogger Gloria, at 11:56 午後  

  • 印象之中從來都无去過吃既印度菜,
    真係想試下,但...
    就真係怕有果陣味道係餐廳度.
    吃完成身都有味就死;
    否則我都想去試試...
    阿四,幾時我地去一轉拉

    By Blogger 阿二, at 12:10 午前  

  • 撞鬼你阿,做乜著到甘嬌俏同阿布生...哦,唔係,係卡盧士吃飯阿?
    對我地就永遠牛記笠記...唔公平哦...
    下次再唔見DEEP V就問人羅較剪剪開你件衫嫁....

    By Blogger 阿二, at 12:13 午前  

  • 叫埋Upjohn班女囉。

    其實curry pot以前做Upjohn時,同鬼仔Scott佢地黎過。唔知o個陣點解佢咁鍾意食印度野。

    By Blogger Gloria, at 12:16 午前  

  • SCOTT都有份??
    係羅,又真係比較奇特哦,
    好多鬼好怕陣味既哦...

    By Blogger 阿二, at 12:18 午前  

  • 哇,駛唔駛咁惡呀。我都話會著咯。

    有拖無欠,擇個日啦。

    By Blogger Gloria, at 12:18 午前  

コメントを投稿

<< Home