La Vie Avec Amusement

土曜日, 9月 16, 2006

Rencontre chez Starbucks

連續第三個週末窩響公司,9點到3點半,淨番廿版Caltrate,有望聽日可以做得完。
落晒形成株菜咁去合和Starbucks,想食少少野先上去做body massage。正當我對住個電話大噴口水之際,見一個熟悉人影行近.....原來Ebby都喺樓上學畫畫。

初頭仲以為佢係星期六上法文添。

兩條女坐埋既短短15分鐘,就係互呻法文grammar有幾難!其實佢比我好毅力;雖然我小學時都學過,但去到Intermediate,已經開始靠撞文法喇。佢去到Advance都覺得跟唔上,但起碼會有心再retake過黎等自己明。

當初只係覺得女仔講法文好聽,但除左所有死物有分男女之外,連形容呢d死物既形容詞都會隨性別唔同。都算,但最囉膽係每個動詞都因應唔同環境,唔同對象有十幾種變化......無錯,係每個動詞x10幾種! 記到你死為止。

放低左幾年,家陣除左記得d單字之外,讀得最順既就係呢句:

Je ne parle pas français, parlez-vous anglais ? (I don't speak French, do you speak English?)

2 Comments:

  • 我都好想學法文,但系就怕年級甘大忌性實在太差.讀的太辛苦的話我一定QUIT,
    盞晒....
    我係個懶人,又不思進取,
    我認既.

    By Blogger 阿二, at 3:42 午後  

  • 初班就好玩既,可以一試。但讀到中段會越來越難。

    日文相對易d。

    By Blogger Gloria, at 7:28 午後  

コメントを投稿

<< Home