La Vie Avec Amusement

水曜日, 9月 13, 2006

風雨下的生日









余經理今日牛一,適逢紅雨同三號風球,為左唔想大圍變落湯雞,餐晏仔由太古城西苑改為Lincoln下面既Grappas

尋日約阿余經理時,佢個死佬:

我:你就好啦,生日有個靚女約你食飯。

余經理(好疑惑):邊個靚女?

我:哈,咪我囉!!!

余經理(無言,但一臉失望樣)

真係! 連少少掩色都無,旺佢縱橫sales場廿年。

4 Comments:

  • 靚女.

    By Blogger Verdi, at 12:20 午前  

  • 大哥,比o下面喎。

    By Blogger Gloria, at 12:29 午前  

  • 巨份人直D啧...
    你平时个样又真系令人望而生畏D既,
    吾系话你吾靓女,而系可能大家都习惯左你大声讲野,又成日懒麻甩佬的性格啧...
    撞鬼你,根本你都可以好靓女架,
    你吾扮啧嘛....懒人...

    By Blogger 阿二, at 6:49 午後  

  • 唔係懶麻甩,係真係麻甩。我偶然斯文少少你地咪又想dup我。

    By Blogger Gloria, at 10:29 午後  

コメントを投稿

<< Home