La Vie Avec Amusement

月曜日, 9月 11, 2006

Once in a Blue Moon

唔係日劇"With Love"豐哥彈嗰首鋼琴,而係形容我今日發花癲既行為

自從路姐早前一句戲言,身邊既朋友為我著低胸吊帶極之雀躍。三兩日就會提一提,好似真係唔著係我衰女咁。

今朝起身打開衣櫃......好,誰怕誰,著咪著!!

兩條都係低胸黑色one piece:一條係早幾年生日Carol送我既碎花裙另一條係N年前自己買既PRADA。結果揀左前者返工,因為casual得黎女性化d;PRADA既質料比較硬同挺身,而且無露咁多,所以都係月底「屈記」餐飯至出動。
班同事個個入門口都好似見鬼咁(我知潤七月仲未過),Martha甚至嚇到向後退左一步!大家好似當我係d史前恐龍咁輪流黎影相,連YY姐都搵個籍口鼠過黎「參觀」。

下午余經理同Michael因7-8月都到數,要請阿謝居士食餐晏仔。佢地出錢我出肉,全程都無著件外套。
不過講真,我唔會著得好睇係因為:

1. 手臂勁肥,要比心機舉多d啞鈴
2. 我寒背,所以膊頭斜
3. 左邊膊頭有明顯胎痣

全日感覺怪怪,好似d變態男人cosplay扮女人咁。

其餘d相,可以去msn space度lun:http://glorialeong.spaces.live.com/

8 Comments:

  • 有旬野做咩唔call我上黎睇丫...
    正丫正丫....呵呵呵

    By Blogger nonoprincess, at 12:03 午前  

  • Hey! Not bad wor! May be better with high heels^^ But you know what? I still think you look the best with white shirt + pants.有"hey"質D.

    By Blogger Connie, at 12:12 午前  

  • 我對鞋都吋半高架啦。

    By Blogger Gloria, at 2:13 午前  

  • 嘩,好掂呀~~~ 做乜唔約我食飯呀~~~~

    By Blogger vanannie, at 2:53 午前  

  • 一定要著多次同廖太們食飯啦。唔係比奶奶逐出家門!

    By Blogger Gloria, at 6:47 午前  

  • 都話左幾好睇既拉,
    你又唔信我講.
    係你自己平時少著至會覺得唔自在嘖,
    我地旁觀者來睇好順眼阿,
    又无做作,好自然阿...
    著多D呢類衫拉...
    個人都溫柔D,放心,
    以後搭苙唔會有人彈開成半圓形了,哈..

    By Blogger 阿二, at 9:34 午後  

  • 哈哈,殺氣呢樣野,唔係咁容易滅得甩。小朋友唔好亂學呀,叔叔有練過架。

    By Blogger Gloria, at 10:02 午後  

  • 係呀,係呀,唔肯過你呀! 講真丫,掂喎!

    By Blogger Christina, at 4:00 午前  

コメントを投稿

<< Home