La Vie Avec Amusement

土曜日, 9月 09, 2006

大耳聾

尋日朝行去Starbucks買咖啡時,竟然比我見到太古坊都有大耳聾,晨早流流比我更勤力。

由Oxford,中間連接條橋,再返入Lincoln,我都係跟住佢地身後幾個位。而兩位仁兄一路行,一路灑d寫滿:

「濠豐30/F 陳廣明 欠債還錢」
「濠豐30/F 陳廣明 呃女人錢」


之類既句語。

好似d鬼片,一路幫我灑溪錢開路咁!

見到路過既途人都會因為好奇而停低讀地上d紙,我就諗:如果我朝早都灑
「一日一粒善存,生活健康之源」
都應該幾cost effective.......

晚上席間坐隔離既YY馬上話:你到時比人罰張張$1500時,公司係唔會比你將呢筆罰款擺埋落盤數既promotional fund度!

4 Comments:

  • "彩"~灑mud溪錢ah!?!

    By Blogger Salad, at 12:30 午前  

  • 哈,百無禁忌!!

    By Blogger Gloria, at 12:47 午前  

  • u musst be kidding??!
    无食焦嗎??
    甘誇張,又唔似大耳隆哦,
    似係個女人比男人呃左,
    叫D人來出氣的....

    By Blogger 阿二, at 8:17 午後  

  • 朝早8點多,d食蕉都未必反應得切啦。

    再者,見到都未必夠膽行埋去做架兩,雖然呢d友通常都係靠嚇,寧願事後去收拾現場。

    By Blogger Gloria, at 9:49 午後  

コメントを投稿

<< Home