La Vie Avec Amusement

水曜日, 9月 06, 2006

訓身宣傳

月底會同Micheal去君悅撐一個價值7皮既枱腳

點解會咁貴?因為係「屈臣士」既「健與美大賞」既頒獎晚宴;而Centrum又以7皮呢個「友誼價」買左個獎。余經理就同老婆風流快活去東京依泣,我就要代佢上臺領呢個豬肉獎。

我今日問Michael:要唔要好衣香繽影架?
Michael:會有明星同記者架。
我(眼前一亮):咁我真係要著低胸吊帶至得囉!
Michael(一臉茫然):???
我:唔可打底,整個Centrum logo既彩虹spectrum乳貼;黎個若隱若現加“唔覺意”走光,一定上報!阿Paul cut左我咁多廣告費,唔落力d拋個身出黎宣傳,隻brand點做呀?

雖然有少少創意,但Micheal既表情話比我聽,佢唔會覺得係一種艷福,反而會扮作唔識我囉。

11 Comments:

  • 喂,你o黎真o既就記得俾班廖太過過目先好去呀!低胸吊帶長裙~~

    By Blogger Christina, at 3:14 午前  

  • 我觉得阿四着吊带长裙应该不差的拉,
    平平地去ZARA买拉,
    买贵你都无用,我古你未必会着得多过三次,
    ZARA的黑色晚宴裙几好既,
    当然不要将巨同MAXMARA比拉....
    或者买两件头的黑色,带闪的吊带咯,
    我系MORGAN见过,还可以拉,
    呢D场面一定要着架,死野,
    吾好甘CASUAL啊...

    By Blogger 阿二, at 11:33 午前  

  • You should ask ask 阿路 to help lar... She is the expert on 低胸吊帶長裙!

    Besides, she promise to get you one bor.

    It's time for you to show your quali...

    既波濤又洶湧, 加上 Rainbow 頭飾 or Rainbow Scarf... You will definitely be the Queen of the Night!

    By Blogger Verdi, at 3:28 午後  

  • 我借條新裙比你著啦..
    黑色..
    岩岩買左對JIMMY CHOO 款 3寸...
    借埋比你囉..
    要唔要幫你化埋妝?

    By Blogger nonoprincess, at 5:45 午後  

  • 3吋真係handle唔到喎。當眾pk就真係大把記者影啦。

    By Blogger Gloria, at 11:14 午後  

  • 阿路姐你果D裙仔尺寸阿四岩嗎?
    你知道拉,阿四尺寸都非同小可既嘛,
    否則真係好似CARLOS話齋:
    波濤又洶湧...
    再加上果對3吋JIMMY CHOO,
    哇,殺晒!!
    當然,最好吾好PK現場拉...

    By Blogger 阿二, at 11:21 午後  

  • I think I have a picture of Gloria in white 吊帶低胸. She was wearing something like that at the university graduation ball. Not bad ga...although it was years ago....

    By Blogger Connie, at 11:56 午後  

  • 哈,好記性。我呢張相好似仲響office。

    條裙係奶白色雪紡拖地,好鬼死grand。係graduation prom著架。

    我聽日試o下好唔好以scan左佢,po上黎先。係唔係睇左當著左架啦?

    By Blogger Gloria, at 1:32 午前  

  • I remember everybody were wearing black that night. You were the only one who wore white. Nice dress :-)

    By Blogger Connie, at 1:47 午前  

  • 梗係唔制喇,唔好賴貌阿o下!

    By Blogger Christina, at 2:56 午前  

  • wow!!! you look so sweet ^^
    hey! prom queen

    By Blogger nonoprincess, at 3:44 午後  

コメントを投稿

<< Home