La Vie Avec Amusement

金曜日, 9月 01, 2006

唔想扮囉

又比人話無人性。

Finance做我地盤數既Gladys病左三日後終於入左廠。

本來平時佢入廠都無咁大影響,但9月15號budget submission死線,我地剛知道2006/2007條數要大改;即係話之前做落dbudget schedules要全部執過。


初頭第一日請病假時我都無乜點,只係一句:噢。

第二日(微言):佢仲sick leave?到底乜野病咁嚴重呀?

第三日,Ivan落到黎改數時:唔係掛,仲發緊燒?家陣d數要大改,15號deadline.....

Gladys既老細Eric(有d悔氣):咁d野咪我做囉。

今日

Eric打黎話Gladys肺炎入左廠,我第一個反應係:咁到底佢有無話幾時返得工呀?

路人甲YY都話:你連一句關心既說話都無,佢都唔係因為知你條數大改至特登黎病既啫。

講真,我對Gladys未去到會出自個心黎關心佢既地步,唔想咁假慰問完病情先至入正題囉。你最多話我唔識做門面野.....唔關心而要扮出黎咪仲假。

2 Comments:

  • She is pretty bor...
    Quite elegant.

    By Blogger Verdi, at 12:23 午後  

  • Told you, but if you work wif her, you will be very pissed off.

    溝通唔到,永遠撘錯線!!

    By Blogger Gloria, at 1:04 午後  

コメントを投稿

<< Home