La Vie Avec Amusement

日曜日, 8月 27, 2006

「阿四」的definition

"Yahoo知識"赫然發現早兩日有人問:何以工人會被稱為「阿四」?

又竟然江湖上有位高人可以提供到以下咁詳細解說:

其實阿四最初應是指家中的傭人,
由其是女傭舊時富貴家庭請傭人,
會請四種人,包括'近身','洗熨','煮飯'及'打雜'四種.
'近身'負責服侍小奶奶一人,
'洗熨'負責洗熨衣服,清潔地,抹門窗,
'煮飯'當然是提供膳食,
'打雜'就是負責埋其他以上三種傭人不會做的事.

然而,並非家家能請齊這四種傭人的,有時可能還只請一個人!!
這個人就要包辦原是四個人的工作('近身','洗熨','煮飯'及'打雜'),
這個人因而被稱為'阿四'.
'一腳踢'一詞也是從這時而起(與'阿四'意思近似,指一個人包辦數項工作).
阿四就係指某個下人,乜都要做,畀人點。

'工人'做的是勞動工作,通常還要一人包辦數職,
工作時間又長,又要全聽老闆'點',不能有自己意見,故此阿四就成為工人的代詞。

但我頭三樣都唔會做,只係能勝'打雜'一職......嚴格黎講,唔可以算「阿四」,應該係連「阿四」都不如!!!

3 Comments:

  • 甘你又吾好甘讲,
    比起好多人,你地位已经好高的拉,
    我就真系啊四了,大姐,
    两个老板的秘书又系我,跟工程又系我,
    订料又系我,行政又系我....
    陪客都系我,你话了,
    究竟边个似阿四多D啊??

    By Blogger 阿二, at 12:40 午後  

  • 大家咁話啦:Marketing, logistics, office admin....都算,連搬office簽租約,跟裝修都一腳踢。

    不過我地唔洗衫煮飯,嚴格黎講都唔可以算阿四喎。

    By Blogger Gloria, at 6:17 午後  

  • 你兩位摩登阿四,已經好稱職喇!!

    By Blogger Christina, at 11:23 午後  

コメントを投稿

<< Home